Join the forum, it's quick and easy

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


2 posters

    scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco"

    GCU
    GCU
     
     


    Posts : 374
    Location : australia

    scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco" Empty scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco"

    Post by GCU Wed Mar 30, 2011 11:33 pm

    http://theworldgame.sbs.com.au/chelsea/news/1050457/Scolari-reveals-Drogba-conflict

    scolari also said he wanted to sign pieman adriano!

    interesting read, everyone already knows that ballack and deco never got along long but interesting that he was even jealous of him as well obviously since deco sort of took his place for a while?
    Theo Filippo
    Theo Filippo
     
     


    Formerly known as : Filippo Inzaghi
    Posts : 21636
    Age : 30

    scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco" Empty Re: scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco"

    Post by Theo Filippo Wed Mar 30, 2011 11:42 pm

    Ballack was one of chelseas best players i doubt he was jealous of him Laughing
    Maybe his winners medals think
    Anonymous
    Guest
    Guest


    scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco" Empty Re: scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco"

    Post by Guest Thu Mar 31, 2011 3:24 am

    Scolari coudln't deal with an international squad so he wanted to swap them for Brazilians.

    Sponsored content


    scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco" Empty Re: scolari : "drogba didnt like me,ballack was jealous of deco"

    Post by Sponsored content


      Current date/time is Mon Sep 23, 2024 8:29 am